Page 48 - ÇALIKUŞU KOCAELİ 7. SAYI
P. 48

STEM


            ( Science, Technology, Engineering, Mathematics)



                STEM; Bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik   Gerçek  zamanlı  uygulamalar  ve  öğrenme

           olmak üzere dört disiplini bütünleştiren bir öğrenme,   deneyimleri  sunar.  Öğrenciler,  STEM’  in  çeşitli
           uygulama ve geliştirme yaklaşımıdır. Bu dört disiplini   alanlarını, sınıf içinde ve çevrelerindeki dünya arasında
           bir  araya  getiren  ve  problemleri  çözmek  için  gerçek   bir  bağlantı  kurmalarına  yardımcı  olacak  şekilde
           dünyadan öğretim yöntemleri sunan ve disiplinler arası   uygularlar.
           programa entegre eden bir öğretim felsefesidir.         STEM,  bireyleri  başarılı  olma  ve  bu  değişen
               Okul öncesinden yükseköğretime kadar tüm sınıf   dünyaya  uyum  sağlama  becerileriyle  güçlendirmeyi
           seviyelerini  kapsayan  STEM  eğitimi  öğrencilerin   amaçlar.  Öğrencilerin  ezberden  uzak  bir  şekilde

           problemlere disiplinler arası bakış açısıyla bakmasını,   araştırma ve sorgulama yaparak öğrendiklerinin kalıcı
                                                               olmasını sağlar.
           yeni nesil eğitim yaklaşımıyla bilgi ve beceri kazanmasını   STEM’  i  geleneksel  eğitimden  ayıran  nokta,
           hedefleyerek sınıfta proje tabanlı öğrenmeye odaklanır.  harmanlanmış öğrenme ortamı ile problem çözme


















































                                                          - 46 -
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53